lunes, 11 de enero de 2010

Poema II, continua la història convulsa (25 Març de 2008)

Troba’t algun lloc especial

Torna a poder sentir

En aquest transcurs de temps

Tan atzarós i fatal

Perquè no vull creure’m

Ni acostumar-me

A estar sempre sense estar.

Somriure sense somriure

Voler sense saber perquè

Llegir sense entendre

Somiar per somiar

Travessa’m d’aquesta frontera

No vull pensar en un destí

Ni en una condemna

No vull imaginar-me

Sentir que la bogeria

Pot ser per sempre.

No hi ha res com ser volàtil,

Aparèixer i desapareixer,

Creure i no creure.

Fer-te present la por

I plorar

Sempre que trobes el moment.

No pots ser una ruïna

Que no hi tingui principi

Ni ànima.

Ningu mereix això

Jo tampoc.

Qui podria creure-ho?

Néixer per oblidar la matèria

Néixer per veure-ho tot irreal

El no-res apareix a cada present

A totes les parets

Ningú mereix necessitar aun altre

I no saber-lo estimar.

Ningú mereix ser lliure

Sense saber com fer-ho.

Jo tampoc.

Fes-me d’alguna vegada

Tu mateixa,

Jo mateixa,

Hi ha d’haver alguna cosa darrere

No puc quedar-me aquí.

Les bases,

L’estructura

E l motiu dels meus somriures

La causa de les meves llàgrimes.

La concha de san sebastián

m’hauria trencat el cor

si hagués tingut cor.

No pot acabar així.

No pot acabar així.

Necessito un lloc

On sentir

Un lloc on hi pengi un cartell

Que hi posi el meu nom.

Un racó de mi que sigui meu

Un menú dels meus plats més bons,

Més exquisits,

De les meves penes

I de les meves pors.

Necessito un lloc dèbil

Que s’entendreixi amb una mirada

I es mori per tornar-la a veure.

Allà on les paraules dels autors

Queden guardades

Es fan motlles

I em fan de mi.

Un espai on creure altra vegada

Un pou de somnis

Una màquina de somiar

Un univers sense fons

Acceleradament infinit

On tot sigui possible.

No hay comentarios:

Publicar un comentario